معرفی سایت های ایرانی

ساخت وبلاگ

فروشگاه‌های سیسمونی و اسباب بازی را در این دسته بندی مشاهده خواهید کرد تا بتوانید برای برطرف کردن نیاز خود برای تهیه سیسمونی و اسباب بازی از فروشگاه های آنلاین استفاده کنید. شما این امکان را خواهید داشت تا از فروشگاه‌هایی خرید کنید که به مشتریان تخفیف ارائه می‌کنند و در نت چین این موارد را پیدا خواهید کرد. در netchain می‌توانید بهترین نتیجه ممکن را بدست آورده و کسب و کارهای ایرانی را مورد بررسی قرار بدهید.

منبع: فروشگاه های اینترنتی سیسمونی

معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 19:57

فروشگاه‌های فعال شال و روسری، کیف و ساعت مچی که محصولاتی همچون بدلیجات، کیف، کمربند، شال، روسری و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌کنند را بشناسید و از خدمات آنها نهایت استفاده را ببرید. علاوه بر آن، این امکان را خواهید داشت تا به راحتی با این فروشگاه‌ها ارتباط برقرار کرده و همچنین از تخفیفات آنها نیز در نت چین با خبر شوید.

منبع: فروشگاه های شال و روسری

معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 19:55

چرا باید برای سایت خود تبلیغ کنید؟

جملات بسیاری وجود دارند که کارفرمایان همواره از آنها برای بیش از حد بزرگ نشان دادن کسب و کارشان از آنها استفاده می‌کنند. مواردی از قبیل:
چرا باید تبلیغ کنم؟ من به اندازه کافی مشتری دارم.
وقتی دارم همینجوری پول درمیارم، چه انگیزه ای واسه تبلیغ می‌تونم داشته باشم؟
رتبه سایت من تو جستجوهای گوگل عالیه، دیگه چه دلیلی واسه تبلیغ هست؟
و …
چندین دلیل وجود دارد که شما باید تبلیغ کنید.
اولین و مهم‌ترین آنها حضور رقباست.
شما باید تبلیغ کنید، چون رقیب شما این کار را انجام می‌دهد.
اجازه دهید جور دیگری مساله را بیان کنم:
فرض کنید شما دونده‌ای قهار هستید و سالانه مدال‌‌های خوش رنگ طلا دریافت می‌کنید. آیا می‌توانید در هنگام مسابقه گوشه‌ای ایستاده و بدون فکر به رقبا استراحت کنید؟ آیا می‌توانید بگویید چون من از همه بهترم پس دلیلی نداره که بیش از حد تمرین کنم؟ مطمئنا اینطور نیست؛ چون اگه این طرز فکر رو داشته باشید، باید جای خودتون رو با رقیب دسته اولتون عوض کنید.
دلیل مهم دیگر برای تبلیغ وب سایت این است که آگاهی از خدمات یا محصولات شما افزایش می‌یابد. گاهی پیش می‌آید که شما نیاز به محصولی دارید، اما یا آن را پیدا نکردید یا نمی‌دانستید از کجا و چگونه باید برای تهیه آن اقدام کنید. همچنین ممکن است در جستجوی آن بوده باشید، اما در بازار وجود نداشته باشد. در صورتی که بنری از آن محصول ببینید، حداقل کنجکاو نمی‌شوید که آن صفحه را باز کرده و حداقل اطلاعات کالای مورد نظر خود را بخوانید؟ به احتمال زیاد این کار را انجام می‌دهید.
دلایل بسیار دیگری نیز برای تبلیغ وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به افزایش فروش، امکان برقراری ارتباط با مشتریان جدید، افزایش ترافیک سایت و بسیاری موارد دیگر اشاره داشت.

چطور سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را تبلیغ کنیم؟

اکنون که مختصر دلایلی درباره تبلیغ خواندید، بهتر است سراغ اصل مطلب برویم. (شما برای همین موضوع در این صفحه هستید).
ما فروشگاه اینترنتی یا وب سایت شما را در نت چین معرفی می‌کنیم.
همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، شما این امکان را خواهید داشت تا به صورت رایگان وب سایت خود را تبلیغ نمائید.
تنها کافیست در نت چین یک حساب کاربری ایجاد کرده و سایت خود را در دسته بندی مورد نظرتان وارد نمائید.
 
اطلاعات اصلی ثبت نام رایگان سایت در نت چین
 
نگران نحوه انجام این کار نباشید. ما از یک ویدیو آموزشی برای ثبت وب سایت استفاده کرده‌ایم که مشاهده آن به شما کمک می‌کند بدون مشکل این کار را انجام دهید.
در صورتی که می‌خواهید فروشگاه اینترنتی خود را به مشتریان بالقوه معرفی کنید، ما مقاله دیگری درباره تبلیغات فروشگاه‌های اینترنتی نوشته‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم آن صفحه را نیز مطالعه نمائید.
در نت چین یک صفحه برای کسب و کار شما ایجاد می‌شود که می‌توانید اطلاعات تماس مانند آدرس وب سایت، شماره تماس، آدرس ایمیل، آدرس شبکه‌های اجتماعی را به کاربران معرفی نمائید.
همچنین این امکان را خواهید داشت تا کد تخفیف نیز به مشتریان بالقوه خود ارائه کنید. موارد دیگری همچون رزومه شرکت، معرفی محصولات و خدمات نیز در اختیار شما خواهد بود.
در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید با ما تماس بگیرید.

چگونه پول کمتری برای تبلیغ وب سایت بدهیم؟

یکی از اصلی ترین اهداف بسیاری از کسب و کارها کاهش هزینه‌هاست. و چه چیزی بهتر از اینکه هزینه‌های تبلیغات کاسته شود و میزان بازدهی آنها افزایش یابد.
ما در نت چین پلن‌های ویژه‌ای برای کسب و کار اینترنتی شما در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید با صرف هزینه‌ای مقرون به صرفه از آنها برای افزایش مشتریان کسب و کار خود استفاده نمائید.
با توجه به تعداد وب‌سایت‌های ثبت شده در Netchain، ممکن است وب سایت شما به صورت رایگان شانس بالایی برای نمایش نداشته باشد. خصوصا در دسته بندی‌های شلوغ مانند شرکت‌های طراحی سایت و فروشگاه‌های اینترنتی.
بنابراین با استفاده از پلن‌های جستجو این امکان را خواهید داشت تا تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود را افزایش دهید. این نوع تبلیغات وب سایت به این گونه عمل می‌کند که در دسته بندی مورد نظر، وب سایت شما در جایگاه بالایی نمایش داده می‌شود. و علاوه بر آن، این امکان را خواهید داشت تا پیج اینستاگرام کسب و کار خود را نیز به کاربران ارائه کرده و همچنین از گزارش تبلیغاتی نیز استفاده نمائید.
در صورتی که وب سایت شما در نت چین تائید شده باشد، به راحتی می‌توانید از پلن‌های تبلیغاتی استفاده نمائید. حتی می‌توانید با استفاده از پلن حرفه‌ای بک لینک فالو دریافت کرده و سئو وب سایت خود را نیز بهبود دهید.
ما پلن‌های ویژه دیگری نیز برای شما در نظر گرفته‌ایم. به عنوان مثال، از یک بنر در بالای تمامی صفحات وب سایت استفاده خواهیم کرد. این یک بنر معمولی نیست! این پلن اونت یا رویداد است که برای تبلیغ وب‌سایت‌های خاص درنظر گرفته شده است.
به عنوان مثال، فرض می‌کنیم سایت شما در زمینه سایت‌های دانلود فیلم است. 21 شهریور روز سینماست. ممکن است شما برای این روز پیشنهادهای فوق‌العاده‌ای داشته باشید. بنابراین می‌توانید از مدتی قبل (حداکثر 1 ماه) از پلن اونت یا رویداد استفاده کنید و پیشنهادهای خود را به کاربران وب سایت ارائه کنید.
لطفا توجه داشته باشید، که رویداد پیش روی کسب و کار شما به اندازه کافی برای مردم شناخته شده باشد تا ما بتوانیم نمایش آن را تائید کنیم.
پیشنهاد ما این است برای اطلاع دقیق از هزینه تبلیغات سایت، با استفاده از لینک به آن صفحه مراجعه نمائید.

برخی روش‌های رایج برای تبلیغ سایت

شما می‌توانید علاوه بر خدمات نت چین، از سایر روش‌های رایج برای تبلیغ سایت خود نیز استفاده نمائید. با این‌که معتقدیم پلن‌های ما کمک بسزایی در رشد و جذب مشتری برای شما به همراه دارد، اما سایر روش‌های تبلیغاتی را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

تبلیغات گوگل

یکی از بهترین شیوه‌ها برای اینکه سایت خود را تبلیغ کنید، استفاده از کمپین‌های گوگل ادز است.
باید بدانید که کل سیستم آن به صورت مزایده‌ای عمل می‌کند. به این معنی که هزینه‌ها با توجه به عوامل متنوع تعیین می‌شوند. مواردی مانند کلمات کلیدی، حضور رقبا، کیفیت صفحات وب سایت و …
همچنین تا زمانی که کلیکی روی تبلیغ شما انجام نشود، هزینه‌ای از اکانت شما کسر نخواهد شد. 
شما می‌توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کرده و آنها را با عنوان AD یا تبلیغ در صفحه اول گوگل نمایش دهید. به عنوان مثال، خرید اسباب بازی - خرید دایناسور و …
زمانی که شما اکانت گوگل ادز خود را شارژ کنید و برای هرکدام از کلمات کلیدی هزینه مناسبی اعمال کنید، کمپین شما شروع به نمایش می‌کند و شانس مناسبی برای جذب کاربران اینترنتی خواهید داشت.
این امکان را خواهید داشت که علاوه بر نمایش در فضای سرچ، در فضای دیسپلی (سایت‌های همکار گوگل) نیز نمایش داده شوید. بیش از 2 میلیون سایت به عنوان همکار تبلیغاتی گوگل شناخته می‌شوند که در صورتی که علاقه‌مند باشید، وب سایت شما می‌تواند در آنها تبلیغ شود.
تبلیغات ویدیویی (پلتفرم یوتیوب) نیز در دسترس است و با داشتن یک کانال و ساخت یک ویدیو به راحتی می‌توانید کمپین ویدیویی خود را نیز اجرا کنید.
پیشنهاد می‌کنیم از طریق نت چین با شرکت‌های تبلیغات گوگل ارتباط گرفته و با مشاهده نظرات ثبت شده درباره آنها، بهترین گزینه ممکن را انتخاب نمائید.

تبلیغات کلیکی و بنری

استفاده از کمپین‌های همسان و بنری یکی از گزینه‌های ارزان برای تبلیغ وب سایت به شمار می‌رود. شما این امکان را خواهید داشت که با بودجه‌های اندک کمپین خود را راه اندازی کرده و شانس خود برای جذب مشتری را امتحان کنید.
این نوع تبلیغات در قالب‌های بنری، تصویری، متنی، پوش نوتیفیکیشن در وب‌سایت‌های پربازدید ایران نمایش داده می‌شوند. همانند کمپین‌های گوگل، تبلیغات کلیکی و بنری نیز با هر کلیک هزینه‌ای را در بر خواهند داشت.
همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا گزارش‌های کمپین‌های اجرا شده را مشاهده نموده و در صورت نیاز بهینه سازی‌های لازم را انجام دهید. با این کار می‌توانید در مصرف بیهوده هزینه‌ها تغییرات اعمال کرده و کاری کنید تا فروش شما نیز افزایش یابد.
 
استفاده از تبلیغات کلیکی و بنری برای افزایش بازدید سایت
 
پیشنهاد ما این است که از دسته بندی سایت‌های تبلیغات کلیکی استفاده کرده تا تمامی وب‌سایت‌های ثبت شده را مورد بررسی قرار دهید.

ارسال پیامک

ارسال پیامک نیز یکی از راه‌های تبلیغات سایت به شمار می‌رود. شما می‌توانید از آغاز خدمات دهی خود یا جشنواره تخفیفات محصولات اطلاع رسانی کنید و به کاربران پیام بدهید تا از پیشنهاد شما استفاده کنند.
 
ارسال پیامک - چگونه سایت خود را تبلیغ کنیم
 
البته پیشنهاد می‌کنیم که در انتخاب بانک‌های اطلاعاتی تماس دقت کافی داشته باشید؛ چون ممکن است هزینه خود را هدر داده و با مخاطبین اشتباهی ارتباط برقرار کنید. چند وقت پیش پیامکی دریافت کردم که تبلیغ خرید سنتی (آفلاین) از یک سرای مبل در شهر کرمان بود! من تو کل عمرم تا حالا کرمان نرفتم و این هدر دادن پول کمپین تبلیغاتی بوده که حداقل بر اساس شهر و استان نتایج رو فیلتر نکردند.
البته شده بارها هم نسبت به پیامک‌های ارسال شده اقدامی انجام بدم. مثل ثبت نام در سیمنارهایی که معتقدم به من کمک می‌کنند. در صورتی که قصد دارید از ارسال پیامک برای ارتباط با مشتریان بالقوه خود استفاده کنید، مطمئن باشید که پیام شما به اندازه کافی جذاب و البته قابل قبول باشد.
پیشنهاد ما این است که از دسته بندی سایت‌های ارسال پیامک بازدید کرده و از آنها مشاوره دریافت کنید.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

بدون شک شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین فضاهای ممکن برای تبلیغات وب سایت به شمار می‌‌روند. چه به صورت ارگانیک و چه با پرداخت هزینه.
شما این امکان را خواهید داشت که در این شبکه‌ها به طور مستمر فعالیت کرده و با انتشار محتوا مخاطبینی را با کسب و کار خود آشنا نمائید؛ و حتی برخی از آنها را به وب سایت خود منتقل کنید.
بسیار مهم است که شبکه‌های اجتماعی مناسب با کسب و کار خود را شناسایی کرده و تمرکز خود را روی آنها بگذارید.
به عنوان مثال، اگر می‌خواهید فروش محصول خود را افزایش دهید، از اینستاگرام و تلگرام استفاده کنید. این دو شبکه به شدت می‌توانند فروش شما را افزایش دهند. همچنین از نوشتن کپشن‌های مناسب، استفاده از هشتگ‌ها و البته تصاویر با کیفیت که نقش عمده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی دارند نیز نباید غافل شوید.
تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نیز باعث می‌شود تا کسب و کار شما بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد. همکاری با اینفلوئنسرها یکی از این موارد است که به صورت جداگانه به آنها می‌پردازیم.
همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا محتوای خود را به صورت تبلیغ یا Sponsor به کاربران نمایش دهید. با توجه به تحریم‌های ایران عملا انجام این کار برای افراد معمولی ممکن نیست. اما شرکت‌هایی هستند که می‌توانند با توجه به نیاز شما، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی را برایتان انجام دهند.
پیشنهاد ما این است که با شرکت‌های بازاریابی شبکه اجتماعی ارتباط برقرار کرده و از آنها برای شروع کمپین‌های خود مشاوره بگیرید.

تبلیغات ویدیویی

طبق تحقیقات انجام شده توسط وب سایت Wordstream، ویدیو می‌تواند تا 1200 درصد اشتراک گذاری را نسبت به متن و تصویر افزایش دهد. یعنی اگر تبلیغات ویدیویی شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، این شانس را خواهید داشت تا آگاهی از برند شما به طور چشم‌گیری افزایش یابد.
 
تبلیغات ویدیویی - یکی از بهترین روش های تبلیغ وب سایت
 
یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم‌ها در این زمینه است و می‌توانید برای تبلیغات ویدیویی سایت خود از آن بهره ببرید. از طریق پلتفرم گوگل ادز این امکان را خواهید داشت تا تبلیغات ویدیویی در یوتیوب که پربیننده ترین شبکه ویدیویی جهان است آغاز کنید. برای این کار می‌توانید از شرکت‌های تبلیغات گوگل کمک بگیرید.
از آنجا که کسب و کار شما در ایران قرار دارد، آپارات نیز گزینه مناسبی برای تبلیغات به شمار می‌رود. در مقابل سایت‌‌هایی مانند تماشا، نماشا، جعبه و … آپارات سهم نمایش بیشتری دارد. تعرفه‌های تبلیغات را می‌توانید در وب سایت آپارات مشاهده نمائید. همچنین در صورت علاقه‌مندی در تماشا، نماشا و سایر سایت‌های اشتراک گذاری ویدیو نیز می‌توانید تبلیغات خود را اجرایی نمائید.
لازم به ذکر است که در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانید محتوای ویدیویی خود را به اشتراک گذاشته و در آنجا نیز تبلیغ نمائید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر کسی است که در حوزه کاری شما فعالیت دارد و تاثیر بسزایی رو مشتریان بالقوه شما دارد. به عنوان مثال، اگر شما یک رستوران داشته باشید، افرادی مانند امیر جابری، میلاد تیستر و … اینفلوئنسرهای مناسب برای تبلیغ محتوای شما به شمار می‌روند.
 
اهمیت اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات سایت
 
بنابراین بهتر است که با اینفلوئنسرهایی همکاری کنید که نقش بسزایی در زمینه کاری شما داشته باشند. در غیر این صورت ممکن است هزینه‌های بیهوده صرف کنید و مشتریان خاصی از تبلیغات خود دریافت نکنید.
پیشنهاد می‌کنیم از اینفلوئنسرها که در زمینه عمومی محتوا تولید می‌کنند، مانند افرادی که عموما برنامه‌های خنده‌دار می‌سازند استفاده نکنید؛ چون تبلیغات شما در لابه‌لای محتوای آنها گم می‌شوند و مخاطبینشان نیز توجه خاصی به تبلیغات نمی‌کنند.
حتی ممکن است از تبلیغ شما متنفر شوند؛ چونکه کیفیت محتوای مورد علاقه‌شان را به نوعی پایین آورده است.
پیشنهاد ما این است که ابتدا نکات مهم برای استفاده از این شیوه تبلیغات وب سایت را مطالعه نمائید:

گزینه کلیدی | بازاریابی محتوایی

چرا از بازاریابی محتوایی برای تبلیغ وب سایت خود استفاده نکنید؟!
چه چیزی بهتر از اینکه مخاطبان شما کیفیت بالای کار شما را از زبان خودتان بشوند؛ (البته باید بتوانید آن را ثابت کنید).
برای این کار نیاز به بازاریابان محتوا دارید یا اینکه لازم است خودتان به یکی از آنها تبدیل شوید!
همانطور که تبلیغات وب‌سایت اهمیت بسیاری در دنیای مارکتینگ دارد، باید به تولید محتوا و فعال نگه داشتن کاربران در وب‌سایت خود نیز اهمیت بدهید.
خودمان را مثال می‌زنیم.
"روزی روزگاری بود که در نت چین قصد انجام تبلیغات داشتیم؛ در صورتی که محتوای خاصی نداشتیم که به مخاطبان هدفمند خود ارائه کنیم! شاید حدود 500 کسب و کار در وب سایت ما ثبت شده بود که در کمتر از 10 دسته بندی قرار داشتند. همچنین حتی 1 مقاله نیز در وب‌سایت وجود نداشت. ما چشممان را به حقیقت بسته بودیم و خوشبختانه قبل از این‌که کمپین را آغاز کنیم، متوجه شدیم که ما چیز خاصی نداریم که به کاربران ارائه کنیم. بنابراین تصمیم گرفتیم محتوای وب‌سایت را گسترش دهیم. اکنون که هزاران وب سایت در نت چین ثبت شده‌اند دست به تبلیغات زده‌ایم و بازاریابی محتوایی را نیز به جریان انداخته‌ایم. به همین دلیل است که شما در حال خواندن این مطلب هستید."
همیشه به یاد داشته باشید؛ برای یک روزنامه نگار، انتشار مقاله پایان کار است. اما برای یک بازاریاب محتوا، انتشار مقاله، پست، صفحه محصول و … تازه آغاز کار است. باید عملکرد صفحه بررسی شود؛ میزان و نحوه تعامل کاربران با صفحات مورد آنالیز قرار بگیرد. کلمات مورد نیاز به صفحه اضافه شود؛ و حتی در مواقعی پاراگراف و عناوینی از آن حذف شود.
در کنار تبلیغات وب سایت، حتما بازاریابی محتوایی را برای راضی نگه‌داشتن مخاطبان در وب سایت خود در نظر بگیرید.

حرف نهایی

با اینکه معتقدیم پلتفرم ما بهترین گزینه برای تبلیغات وب سایت به شمار می‌رود، اما باز هم به شما توصیه می‌کنیم روش‌های تبلیغاتی دیگر را نیز در نظر بگیرید. تا زمانی که شما بتوانید با مطالعه این صفحه کسب و کار خود را گسترش دهید برای ما راضی کننده خواهد بود.
در صورتی که فکر می‌کنید روش تبلیغاتی دیگری نیز باید به محتوای این صفحه اضافه شود حتما در بخش نظرات اعلام نمائید. همچنین اگر تجربه‌ای از تبلیغات با مواردی که به آنها اشاره کرده‌ایم داشتید، پیشنهاد می‌کنیم با افزودن نظر خود به سایر کاربران نیز کمک کنید تا آنها نیز بتوانند کمپین‌های پربازده‌ای اجرا کنند.
معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 18:18

ویژگی بهترین سایت‌های دانلود موزیک ایرانی و خارجی

در این صفحه هدف ما ارائه لیست کاملی از بهترین سایت‌های دانلود آهنگ ایرانی و خارجی است.
صفحات متنوعی را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید از طریق همین دسته بندی موزیک مورد علاقه خود را دریافت نمائید.
نکته‌ای که باید بدانید عموما این وب‌سایت‌ها رایگان هستند؛ اما برخی از آنها آنقدر از تبلیغات استفاده می‌کنند که مجال کلیک کردن به کاربر نمی‌دهند!
درآمد اصلی این صفحات از تبلیغات است، اما واقعا به زور نمیشه کسی رو مجاب کرد تا روی تبلیغات کلیک کنه یا اونهارو ببینه.
حتی یوتیوب هم که یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های موزیک خارجی هست، تعداد محدودی تبلیغات Non Skippable یا غیر رد شدن داره.
ویژگی‌هایی هستند که با توجه به آنها می‌توانید از حرفه‌ای بودن وب سایت مورد نظرتان مطمئن شوید.
در ادامه به صورت جداگانه به آنها می‌پردازیم.

آرشیو کامل و حرفه‌ای

سایت‌های دانلود موزیک که به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند، باید آرشیو کاملی داشته باشند.
حتما برای همه ما پیش اومده که بعد از انتشار یک موزیک جدید و وایرال شده از یک خواننده جدید، به دنبال سایر ترانه‌های او هستیم. در صورت وجود چنین آثاری، وب‌سایت‌های حرفه‌ای امکان دانلود آنها را برای شما فراهم می‌کنند.
بهترین سایت‌های موزیک آرشیوی از تمام خواننده‌های معروف به شما ارائه می‌کنند و این ویژگی مهمی است که قبل از انتخاب صفحه مورد علاقه‌تان باید به آن توجه کنید.

آلبوم و فول آلبوم خوانندگان معروف

اگر طرفدار آهنگ باشید به احتمال زیاد یک یا چند باری برای دانلود فول آلبوم خوانندگان قدیمی و جدید اقدام کرده‌اید. وب سایت مورد نظر شما آلبوم‌های جدید و فول آلبوم خوانندگان معروف را برای دانلود در معرض دید قرار دهد.
عموما بخش سایدبار این صفحات مربوط به این ویژگی است و در صفحات اصلی وب سایت قابل مشاهده هستند. یا از طریق منوی بالای صفحه می‌توانید به آلبوم‌ها دسترسی داشته باشید.
 
ویژگی های سایت های دانلود آهنگ ایرانی و خارجی
 
این موضوع نیز به آرشیو حرفه‌ای وابسته است و اگر صاحب وب سایت به گزینه اول توجه نکرده باشد، گزینه دومی نیز قاعدتا وجود نخواهد داشت.
از آنجایی که شما اهل موزیک هستید، بدون شک به این دو موضوع توجه خواهید کرد. ما در نت چین این امکان را ایجاد کرده‌ایم تا سایت‌های دانلود موزیک ایرانی و خارجی را مورد بررسی قرار دهید.
پیشنهاد می‌کنیم از طریق همین صفحه، به وب‌سایت‌ها مراجعه کرده تا بهترین گزینه ممکن را پیدا کنید.

رایگان بودن

دانلود رایگان ویژگی است که برای انتخاب سایت‌های دانلود آهنگ خارجی و ایرانی باید مدنظر داشته باشید. با توجه به درآمدزایی از صفحات از تبلیغات، دیگر برای دانلود موزیک از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.
بهتر است وب‌سایتی را انتخاب کنید که از تبلیغات زیادی استفاده نکند. برخی از صفحات به اصطلاح دست به بمباران تبلیغات می‌زنند به طوری که گاهی اوقات لینک‌های دانلود و متن شعر نیز به راحتی دیده نمی‌شود!
 
رایگان بودن دانلود موزیک از ویژگی های بهترین سایت های دانلود آهنگ
 
اما بسیاری از سایت‌ها نیز هستند که برای دریافت آلبوم‌های جدید هزینه‌هایی دریافت می‌کنند. این امر کاملا طبیعی است؛ چون درآمد صاحب اثر از همین آلبوم‌ها بوده و حتی من و شما نیز چنین فایل‌هایی را به صورت رایگان به کسی نمی‌دهیم. بنابراین هزینه‌ای که به ازای دانلود این موسیقی‌ها می‌پردازید در برابر زحماتی که کشیده شده به چشم نمی‌آید.
رایگان بودن دانلود با توجه به شرایط و قوانین ممکن است دست‌خوش تغییر شود.

جستجوی پیشرفته

با توجه به صفحات بسیار زیاد بهترین سایت‌های موزیک، بدون وجود جستجو ممکن است هیچ‌گاه به صفحه مورد نظرتان نرسید!
روزانه صدها و ممکن است هزاران صفحه جدید ساخته شود و بدون وجود جستجوی پیشرفته شرایط شما برای دریافت ترانه مورد علاقه‌تان تقریبا غیر ممکن خواهد شد.
توجه داشته باشد که امکان سرچ برای بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال، بهترین سایت‌های دانلود بازی و نرم افزار و بسیاری وب‌سایت دیگر نیز نقش کلیدی ایفا می‌کند.
از این طریق شما امکان جستجوی نام آهنگ، نام خواننده، نام آلبوم و سایر موارد را خواهید داشت تا هرچه‌ سریع‌تر به نتیجه دلخواهتان دست یابید.
توجه داشته باشید که امکان سرچ سایت فقط در حالت دسکتاپ فعال نباشد و این امکان را داشته باشید تا با موبایل نیز از این ویژگی استفاده کنید.

پخش آنلاین + متن موسیقی

سایت‌های پخش موزیک آنلاین این امکان را به شما می‌دهند تا قبل از دانلود، مطمئن شوید که از اثر منتشر شده لذت می‌برید.
این ویژگی مناسبی برای بسیاری از افراد است. همه ما گاهی اوقات حس گوش دادن به یک موزیک را داریم و با این امکان بدون اینکه آن را دانلود کنیم، یک یا چند بار به موزیک گوش می‌دهیم.
 
پخش آنلاین در سایت های دانلود آهنگ
 
نمایش متن موسیقی در وب سایت نیز به شما کمک می‌کند تا کلمات گفته شده توسط خواننده را بهتر متوجه شوید. همه ما ممکن است شعرها را با کلماتی که توسط مغز خودمان تولید می‌شود حفظ کنیم.
به عنوان مثال، تکه معروف آهنگ خرچنگ‌های مردابی حبیب:
 "رسیده ها؛ چه غریب و نچیده میُفتند، به پایِ هرزه علف هایِ باغِ کال پرست"، 
من کاملا این بخش از آهنگ رو چیز دیگه‌ای تصور می‌کردم و با خوندن متن موسیقی کاملا جا خوردم!
با این امکان به درتسی می‌توانید موسیقی مورد علاقه‌تان را حفظ کنید.

دانلود با کیفیت بالا

بحث کیفیت بسیار مهم است؛ خصوصا اگر بخواهید آهنگ‌های دانلود شده را در ماشین و با سیستم حرفه‌ای گوش کنید. سایت‌های تخصصی موزیک ایرانی و خارجی امکان دانلود با کیفیت بالا را برای شما ایجاد می‌کنند.
برخی وب‌سایت‌ها تنها برای موزیک‌های معروف از کیفیت 320 استفاده می‌کنند؛ اما بهترین سایت‌های دانلود آهنگ برای تمامی موسیقی‌ها از این کیفیت استفاده می‌کنند.
همچنین سرعت دانلود بالا نیز اهمیت ویژه‌ای دارد؛ به خصوص اگر وب سایت مورد نظر شما موزیک ویدیو نیز برای دانلود منتشر کند. از آنجایی که کیفیت‌های 1080 و 720 حجم نسبتا بالایی دارند؛ بنابراین بهتر است وب‌سایتی را انتخاب کنید که سرعت و سرور مناسبی در اختیار داشته باشد.

اپلیکیشن، موزیک ویدیو، کانال تلگرام و …

عموما بهترین سایت‌های دانلود آهنگ از یک اپلیکیشن حرفه‌ای استفاده می‌کنند تا کاربران بتوانند در هر جایی با استفاده از موبایلشان موسیقی‌های مورد علاقه خود را دانلود کنند.
وجود اپلیکیشن که برای گوشی‌های اندروید و iOS مناسب باشد، نشان از حرفه‌ای بودن وب سایت دارد. برخی از وب‌سایت‌ها امکان دانلود اپلیکیشن را فراهم کرده‌اند. مانند سایت بیرصدا.
وجود موزیک ویدیو نیز یکی از مواردی است که می‌توان میزان کیفیت کار سایت مورد نظر را تخمین زد. در صورتی که موزیک ویدیوهای متنوعی در وب سایتی مشاهده می‌کنید یا اینکه بخش آلبومی برای ویدیو درنظر گرفته شده، بدانید که صفحه مورد نظر شما از کیفیت مناسبی برخوردار است. البته بهتر است به سایر موارد که در این صفحه گفته شد نیز توجه داشته باشید.
خیلی از علاقه‌مندان موزیک از کانال تلگرام برای دانلود و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌شان استفاده می‌کنند. اگر شما از این قبیل افراد هستید، وب‌سایت‌های زیادی این امکان را برایتان فراهم کرده‌اند. همچنین می‌توانید از طریق صفحات ایجاد شده در نت چین، به کانال تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی سایت‌های دانلود آهنگ دسترسی داشته باشید.
برای راحتی هرچه بیشتر شما، بهترین سایت‌های دانلود موزیک خارجی و ایرانی را جدا کرده‌ایم. این‌گونه می‌توانید به راحتی وب سایت مورد نظرتان را انتخاب کرده و برای دریافت موسیقی مورد علاقه‌تان اقدام کنید.

بهترین سایت های دانلود موزیک خارجی

بهترین سایت‌های دانلود آهنگ خارجی به شرح زیر هستند و از طریق همین دسته بندی نیز امکان دسترسی به آنها را خواهید داشت.
  1. لاوا موزیک (خارجی و ایرانی)
  2. تابان موزیک (خارجی و ایرانی)
  3. ملووی (خارجی و ایرانی)
  4. هیتصدا (خارجی و ایرانی)
  5. موزیک باران (خارجی و ایرانی)
  6. موزیران (خارجی و ایرانی)
  7. رسانه آهنگ (خارجی و ایرانی)
  8. سایت mp3lyric

بهترین سایت های دانلود آهنگ ایرانی

در این دسته بندی بهترین سایت‌های موزیک را به شما معرفی کرده‌ایم و به راحتی می‌توانید به تمامی آن صفحات دسترسی داشته باشید. در ادامه به بهترین وب‌سایت‌های دانلود آهنگ ایرانی اشاره می‌کنیم.
  1. موزیک فا
  2. آپ موزیک
  3. موزیکو
  4. نکس وان موزیک
  5. دانلود وان موزیک
  6. نیک موزیک
  7. موزیکدل
  8. پاپ موزیک
  9. رسانه جوان
  10. گیسو موزیک
گزینه‌های بسیاری نیز در این دسته بندی هستند که در صورت علاقه‌مندی می‌توانید از آنها نیز استفاده نموده و ترانه‌های مورد علاقه خود را دانلود نمائید.
همچنین اگر صاحب وب سایت هستید، می‌توانید به صورت رایگان اطلاعات صفحه خود را در نت چین ثبت نمائید.
معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 18:17

با خرید از پت شاپ رابینسه این امکان را خواهید داشت تا از هرکجای ایران که سفارش بدهید، محصول مورد نیاز حیوان خانگی خود را به صورت رایگان درب منزل دریافت کنید. علاوه بر آن، می‌توانید انواع غذا و سایر محصولات مورد نیاز پت خود را با تخفیف از فروشگاه اینترنتی ما بخرید. اگر حیوانات خانگی مانند سگ، گربه، انواع پرندگان و جوندگان دارید، رابینسه یکی از بهترین پت‌شاپ‌ها برای شما به شمار می‌آید.

فارسروید یکی از کامل‌ترین مراجع برای دانلود نرم افزار و بازی اندروید به شما می‌رود. بیش از 16 هزار اپلیکیشن در فارسروید وجود دارد و ما مفتخر هستیم که توانسته‌ایم بیش از 10 سال در خدمت شما کاربران گرامی باشیم. شما می‌توانید بازی‌ها و برنامه‌های برتر طبق نظرات کاربران را مشاهده کرده و به راحتی آنها را دانلود نمائید. همچنین می‌توانید در انجمن فارسروید فعالیت کنید و دانش خود را نیز افزایش دهید.

همراه مکانیک به عنوان سامانه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد و شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن این شرکت برای خرید خودرو اقدام نمائید. این مجموعه اقدامی انجام داده تا بسیاری از شهروندان امکان تهیه خودرو را داشته باشند و تسهیلات متنوعی ارائه می‌کند که دریافت آنها با چک و بازپرداخت آنها طی بین 12 تا 24 ماه متغیر می‌باشد. علاوه بر اینکه همراه مکانیک خدماتی از جمله کارشناسی خودرو، قیمت روز خودرو داخلی و خارجی را در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید از طریق این مجموعه خودروی مورد نظرتان را نیز قسطی تهیه کنید. در صورتی که نیاز به راهنمای بیشتر داشتید با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تماس در ارتباط باشید.

به راحتی از طریق فروشگاه الیسام پوشاک مورد نیاز کودک خودتان را تهیه کنید. شما می‌توانید انواع لباس و شلوار تابستانه و زمستانه را در فروشگاه اینترنتی ما پیدا کرده و هر زمان از روز که خواستید آنها را سفارش دهید. پس از تهیه به راحتی می‌توانید با ارائه کد رهگیری از طریق وب سایت، وضعیت محصول پستی خود را بررسی نمائید.

تیم ایران فرتاک از شبکه 2000 نفری تشکیل شده و این توانایی را دارد تا ترجمه‌های مورد نیاز شما را با کیفیت بالا ارائه کند. شما می‌توانید با وارد شدن و ثبت نام در وب سایت از هزینه پروژه‌های مورد نیازتان آگاه شوید. علاوه بر آن، می‌توانید از طریق تلگرام یا واتس اپ نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فیلم‌ها و سریال‌های جدید خارجی و ایرانی را به راحتی از طریق وب سایت دوستی ها دانلود کنید. با پرداخت هزینه‌ای اندک کیفیت‌های متنوعی از برنامه مورد علاقه‌تان دریافت خواهید کرد و می‌توانید در اوقات فراغت خود به تماشای آنها بنشینید. علاوه بر آن، می‌توانید با مراجعه به وب سایت ما از فیلم‌هایی که در آینده‌ای نزدیک به محتوای سایت اضافه خواهند شد مطلع شوید.

فیلم‌ها و سریال‌های روز جهان را می‌توانید به راحتی از طریق فیلم تو مووی دانلود نمائید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید. وب سایت ما تابع قوانین جمهوری اسلامی است و شما قادر خواهید بود از آخرین اخبار سینمای جهان مطلع شوید. فقط کافیست وارد وب سایت ما شوید تا بتوانید فیلم یا سریال مورد نظر خود را خریداری کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

پارسی مزون فروشگاهی کامل برای بانوان عزیز است تا هر نوع لباس زیبا و جذابی که نیاز دارند را با قیمتی مناسب تهیه کنند. محصولات فروشگاه ما شامل شلوار، پیراهن، پلیور، مانتو، کیف و بسیاری موارد دیگر است. توصیه می‌کنیم برای اطلاع کامل از محصولاتی که در پارسی مزون وجود دارد وارد وب سایت ما شده و به راحتی لباس مورد علاقه خود را تهیه کنید.

در وب سایت رز موزیک جدیدترین آهنگ‌های هفته، ماه و سال را به صورت گلچین می‌توانید دانلود کنید و همچنین لیست آهنگ‌‌های ویژه که توسط بهترین خوانندگان منتشر شدند نیز در دسترس شما خواهد بود. علاوه بر آن، امکان دانلود موزیک بر اساس خواننده را خواهید داشت که با مراجعه به وب سایت و انتخاب اسم خواننده مورد نظر به راحتی می‌توانید آثار آنها را دریافت کنید.

بیش از 22000 آهنگ ایرانی در وب سایت بیرصدا وجود دارد که آثار جمع آوری شده از بهترین خوانندگان ایرانی است و شما به راحتی می‌توانید آثار مورد علاقه خود را از بین آنها دانلود نمائید. علاوه بر آن، بیش از 700 موزیک ویدیو در وب سایت آپلود شده که با کیفیت مناسب امکان دانلود آنها را خواهید داشت. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره مواردی که دانلود کرده‌اید بیان کنید.

با مراجعه به وب سایت ژاکت به راحتی می‌توانید طراحی مورد علاقه خود برای کسب و کار اینترنتی‌تان را انتخاب کرده و از آن استفاده نمائید. قالب‌های متنوعی در ژاکت وجود دارد که شامل قالب سایت خبری، فروشگاهی، شرکتی، شخصی، پزشکی، چند منظوره و بسیاری موارد دیگر می‌شود. می‌توانید برای برخی از خریدهای خود تخفیف نیز دریافت نمائید و پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت ژاکت شده تا از این جزئیات مطلع شوید.

در وب سایت ما می‌توانید آثار تولید شده توسط خوانندگان ایرانی را دانلود کنید و لازم به ذکر است نکس وان موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی می‌باشد و موزیک‌های افراد غیر تائید شده در سایت ما جایی ندارد. موسیقی‌‌های آپلود شده را با چند کیفیت می‌توانید دانلود کنید و قبل از دانلود نیز می‌توانید از پخش آهنگ با تمامی کیفیت‌ها استفاده نمائید.

ما در Vajeban معتقدیم که محتوای ارزشمند یک سرمایه است. سرمایه‌ای که می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند و به تعداد مشتریان خود بیافزایید. علاوه بر خدمات تولید محتوا شما می‌توانید ترجمه‌های خود را نیز به ما بسپارید. تنها کافیست با ما ارتباط بگیرید تا در زمینه بازاریابی محتوایی به شما کمک کنیم.

معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 17:22

با مصرف تریاک، ماده مرفین وارد بدن شده و گیرنده‌های عصبی مغز (برای اندروفین‌ها) و سلول‌های عصبی را متاثر کرده و مانع از انتقال احساسات و درد می‌شوند که این حالت، باعث ایجاد حالت سرخوشی و شادی در مصرف کننده‌ی تریاک می‌شود. با مصرف مکرر این ماده، مغز به حضور مرفین در بین سلول‌های عصبی عادت کرده و با کم کردن یا حذف مصرف، علائم درد و بی‌حالی در فرد ظاهر می‌شود.

ترک تریاک

مشکل اصلی مصرف افیون‌ها، ایجاد حالتی به نام “تحمل” است. با گذر زمان، بدن به حضور مقدار مشخصی مورفین در بدن عادت کرده و مصرف مجدد، باعث ایجاد حال خوب در فرد نخواهد شد. به همین دلیل نیز عموما مصرف تریاک در گذر زمان همواره افزایش یافته و حتی ممکن است فرد به موادی که حاوی مورفین بیشتر (مثلا سوخته، شیره یا هروئین) روی بیاورند.

تریاک چگونه مصرف میشود؟

سه روش کلی برای مصرف تریاک وجود داشته که شامل دود کردن، خوردن و تزریق است. در روش دود کردن، تریاک با استفاده از وافور، سیخ و سنجاق، قل قلی و … بخار شده و دود آن با استفاده از لول به داخل ریه منتقل می‌شود. بعضی از معتادان، تریاک را در آب یا چای حل کرده و سپس آن را می‌خورند، در بعضی موارد نیز تریاک به صورت قرص‌های کوچک درآورده شده و بلعیده می‌شود که به آن، روش بمبی گفته می‌شود. آخرین روش مصرف تریاک نیز تزریق آن است. 

علائم مصرف تریاک

در بعضی موارد، اطرافیان فرد به مصرف تریاک مشکوک شده و سوالی که برای آن‌ها ایجاد می‌شود، این است که از کجا بفهمیم کسی به تریاک معتاد است؟ علائم اعتیاد این مخدر به دو بخش ذهنی و جسمی تقسیم‌بندی شده که در صورت مصرف نکردن تریاک مشخص شده و شامل موارد زیر است:

  • عدم ثبات درجه حرارت بدن
  •  گرفتگی عضلانی و درد استخوانی
  •  بی‌قراری، تحریک پذیری و افسردگی
  •  آب ریزش بینی، عرق کردن و خمیازه کشیدن
  •  تمایل شدید به مصرف مجدد
  •  سیخ شدن موهای بدن
  • بازشدن مردمک‌های چشم
  • اسهال و بیرون روی

سوال دیگری که در ذهن اطرافیان شکل می‌گیرد، این است که علائم مصرف تریاک چیست؟ این علائم زمانی رخ می‌دهد که فرد تریاک کشیده باشد:

  • عرق کردن
  • تکرار ادرار
  • کاهش میل و اشتها
  • حالت تهوع و استفراغ
  • ضعف در تمرکز
  • اختلال بینایی
  • خواب آلودگی
  • ناهماهنگی حرکتی
  • سرخوشی و سرحالی
  • فقدان درد یا استرس
  • کاهش تحرکات جنسی
  • خارش نقاط مختلف بدن

چه موادی از تریاک تولید میشود؟

از تریاک، بیست و پنج ماده‌ی آلکالوئید دیگر تولید شده که شامل مرفین، کدئین، متادون، نارکوتین، پاپاورین، تبائین و نارسئین است. اکثر این مواد در علم پزشکی نیز کاربرد داشته و از آن‌ها به عنوان ضددرد یا همان مسکن استفاده می‌شود. تمامی این مواد با شدت و ضعف متفاوت، باعث کاهش درد و افزایش سرخوشی می‌شوند. همانطور که احتمالا می‌دانید، حتی قرص مسکن کدئین ساده نیز می‌تواند تا حد بسیار کم، باعث ایجاد حالت سرخوشی در افراد شود.

سایر روش های مصرف تریاک

سوخته و شیره‌ی تریاک نیز از خانواده‌ی افیونی هستند که هر دو، پس از مصرف تریاک بدست می‌آیند. شیره بسیار قوی‌تر از تریاک بوده و رنگ آن، قهوه‌ای روشن است. سوخته نیز به رنگ قهوه‌ای بوده که عموما پس از حل کردن در آب، به رنگ بنفش در می‌آید. افرادی که سطح تحمل آن‌ها بالا رفته است، عموما برای تجربه کردن مجدد حالت سرخوشی یا همان نئشگی، به مصرف این مواد روی آورده و کار ترک اعتیاد تریاک را سخت‌تر می‌کنند.

منبع: ترک اعتیاد تریاک

معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 17:19

نکاتی برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

با گسترده شدن اینترنت در سطح کشور سال‌هاست که خریدهای سنتی جای خود را به خریدهای اینترنتی داده‌اند.
حتی خرید لوازم آرایشی برای خانم‌ها نیز مانند قبل لذت بخش به نظر نمی‌رسد. گاها به صورت گذری خرید می‌کنند.
(البته که پاندمی کرونا نیز در این رفتار تاثیر بسیار زیادی داشته است).
علاوه بر این، راه‌اندازی فروشگاه‌های خرید اینترنتی لوازم آرایشی کار خیلی سختی نیست. از این رو، رقابت در این زمینه زیاد شده و با بیشتر شدن رقابت، قیمت‌های پایین تری نیز ایجاد خواهند شد.
همچنین این امکان وجود دارد که بدون هزینه برای ایجاد وب سایت، در شبکه‌های اجتماعی نیز کسب و کار پر رونق ایجاد کرد.
عموما خانم‌ها به تنهایی توانایی مدیر‌یت چنین کسب‌وکارهای اینترنتی را دارند و برای ارسال به سراسر کشور نیز با مشکلات عمده مواجه نیستند.
با توجه به شرکت پست، صاحبان این فروشگاه‌های اینترنتی چنین امکانی دارند تا به راحتی به هرجای ایران کالا ارسال کنند.
ما به معرفی این کسب‌وکارها پرداخته‌ایم و در ادامه نکاتی نیز برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی ارائه می‌کنیم.

به هر فروشگاهی اطمینان نکنید

بدیهی است که نباید به هر فروشگاهی اطمینان کرد. با توجه به اینکه دزدی‌های بسیاری از طریق اینترنت انجام شده، بهتر است قبل از انجام هر کاری، کمی ریسک کار را پایین بیاورید.
علاوه بر آن، فقط سرقت پول در اینجا مهم نیست.
فرض کنید از فروشگاهی خرید کنید که محصولات بی کیفیت ارائه می‌کند و شما هیچ آگاهی از این موضوع ندارید. آن‌گاه به بدن شما آسیب وارد می‌شود و باید بدانید که چه مواردی را باید قبل از خرید درنظر بگیرید.
به عنوان مثال، شما حداقل باید یک شماره تماس یا آدرس یک شبکه اجتماعی از فروشگاه مورد نظر را در وب سایت آنها مشاهده کنید.
در صورتی که هیچ‌کدام از این موارد در فروشگاه وجود ندارد، پیشنهاد می‌کنیم از وب سایت دیگری خریداری کنید.
ما در نت چین وظیفه معرفی کسب‌وکارهای اینترنتی را به عهده داریم. و در این صفحه به شما بیش از 240 کسب و کار را معرفی کرده‌ایم که در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند.
شما می‌توانید به صفحات فروشگاه‌ها مراجعه کرده و اطلاعات تماس، شبکه‌ اجتماعی، تخفیف‌ها، نظرات و … را مشاهده نمائید.
همچنین فراموش نکنید که نظر خود را درباره کسب و کار ثبت کرده تا به سایر کاربران کمک کنید انتخاب مناسبی داشته باشند.

به تاریخچه سایت مورد نظرتان نگاه کنید

منظور ما این نیست که فروشگاه لوازم آرایشی که به تازگی ایجاد شده مطمئن نیست. اما فروشگاهی که تاریخچه طولانی دارد، قابل اطمینان‌تر است.
به عنوان مثال، خرید از یک برند شناخته شده‌تر ریسک کمتری از برندی دارد که به تازگی کار خود را شروع کرده است. اما به این دلیل نیست که برند جدید کیفیت خوبی ندارد.
شما می‌توانید از چند روش برای بدست آوردن تاریخچه سایت‌ها استفاده نمائید.
مرحله اول: نام برند مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید.
به عنوان مثال: فروشگاه خانومی
در کنار گزینه Translate This Page یک گزینه اطلاعات بیشتر وجود دارد که عمر دامنه اینترنتی و سایر اطلاعات را نمایش می‌دهد. درست مانند تصویر زیر:
 
از تاریخچه فروشگاه های خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مطمئن شوید
 
مرحله دوم: از طریق صفحه درباره ما یا تماس با ما می‌توانید به سال افتتاح فروشگاه مورد نظر دسترسی پیدا کنید.
مرحله سوم: از طریق صفحه ثبت شده فروشگاه در نت چین می‌توانید اطلاعات سال تاسیس را مشاهده کنید.
مرحله چهارم: در صورت وجود لوگو اینماد می‌توانید مشاهده کنید که کسب و کار چه مدت زمانی است که فعالیت دارد. (البته این مدت زمان ممکن است با تاریخ تاسیس اصلی متفاوت باشد؛ چون در همان روز اول کسب و کار موفق به کسب اینماد نمی‌شود).
 
اطلاعات ثبت شده کاربران درباره فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی
 
همچنین اگر چنین اطلاعاتی توسط خود صاحب فروشگاه در جایی درج نشده بود، می‌توانید شروع فعالیت آنها را تخمین بزنید.
به عنوان مثال، در اینستاگرام یا تلگرام ببینید که از چه زمانی فعالیت خود را شروع کرده‌اند. با این کار به تاریخچه کسب و کار مورد نظر خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

از کیفیت محصولات آنها مطمئن شوید

این طبیعی است که قبل از خرید محصول به کیفیت آن شک داشته باشید. چون ممکن است با خرید کالای بی کیفیت به خود آسیب بزنید.
امروز با کامل شدن اطلاعات وب‌سایت‌ها، راحت‌تر می‌توانید اطلاعات محصول را مشاهده نمائید.
علاوه بر آن، با توجه به قیمت کالا به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که کیفیت آن در چه وضعیتی قرار دارد.
به عنوان مثال، اگر یک پرایمر با قیمت حدودی 200 هزار تومن به فروش برسد، زمانی که فروشنده‌ای قیمتی کمتر از 50 هزار تومن برای آن درنظر گرفته، باید کمی شک کنید.
این امکان را خواهید داشت تا با خواندن نظرات درباره محصول، از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. بهتر است قبل از خرید بیش از 4 یا 5 نظر که درباره کالا ثبت شده را درنظر بگیرید.
اگر سایر خریداران از آن کالا راضی بوده‌اند، بنابراین می‌توان گفت که ممکن است کالای مناسبی باشد.
همچنین با خواندن توضیحات که در ادامه درباره آنها توضیح می‌دهیم، می‌توانید به کیفیت کالا و کیفیت کسب و کار نیز پی ببرید.

قبل از خرید مشخصات محصول را بخوانید

نوشتن مشخصات کامل و حرفه‌ای درباره کالا یکی از دلایل مهم برای اعتماد به آن کسب و کار است.
فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی توضیحات کاملی برای تک تک محصولات‌شان نوشته‌اند.
این تنها به زمینه آرایشی مربوط نمی‌‌شود و پیشنهاد می‌کنیم برای خرید از فروشگاه‌های لباس و شلوار، پت‌شاپ‌های آنلاین، فروشگاه‌های لوازم دیجیتال و … نیز این مورد را درنظر بگیرید.
در صورتی که با وب سایتی مواجه شده‌اید که توضیحات اندکی دارد یا هیچ توضیحی از محصول ننوشته، بهتر است به آنها اعتماد نکنید.
در این شرایط، حتی ممکن است خود فروشنده نیز اطلاعات مناسبی از کالا نداشته باشد.
همچنین عکس‌های اختصاصی از محصول نیز به شما کمک خواهد کرد که از کیفیت کسب‌وکار مدنظرتان مطمئن شوید.
در صورتی که عکس‌ها از وب‌سایت‌های دیگر کپی شده، نمی‌توان با اطمینان خاطر گفت که فروشگاه انتخاب شده خدمات با کیفیت ارائه می‌کند. احتمالا آنها فقط یک دلال در این بازار پرتقاضا هستند.

نظرات ثبت شده درباره فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی را بخوانید

بدون شک یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند قبل از خرید اینترنتی به شما کمک کند نظرات ثبت شده کاربران است.
این نظرات می‌توانند بهترین و بدترین تبلیغات برای هر کسب‌وکاری باشند.
 
نظرات ثبت شده درباره فروشگاه های اینترنتی در نت چین
 
این احتمال وجود دارد که کسب و کار مورد نظر شما، نظرات منفی درباره محصولات و خدمات را منتشر نکند. که عموما این موضوع در ایران رواج دارد.
پیشنهاد می‌کنیم از طریق همین دسته بندی وارد صفحه فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نظرتان شده و نظرات ثبت شده درباره آنها را بخوانید.
ما کاملا بی‌طرف کار می‌کنیم و نظرات مثبت یا منفی هر کسب‌وکار را منتشر می‌کنیم. (البته در صورت فحاشی از تائید نظرات معذوریم).
همچنین شما نیز می‌توانید نظر خود را درباره سایتی که از محصولات آنها استفاده کرده‌اید ثبت کنید.
علاوه بر موارد بالا، شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی نیز به دنبال تجربه‌های ثبت شده کاربران اطلاعات کسب کنید.
به ویژه در گوگل مپ نیز کاربران می‌توانند نظراتشان را درباره خدمات و محصولات ثبت کنند. فراموش نکنید که این اطلاعات را نیز مشاهده کنید.

مجوزهای رسمی کسب و کار اینترنتی

مجوزهای رسمی کسب شده توسط فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی به تنهایی نمی‌توانند گزینه مهمی برای اعتماد به شمار روند.
اما به طور کلی وجود این مجوزها بهتر از نبودن آنهاست.
به عنوان مثال، اینماد به شما کمک می‌کند متوجه شوید که صاحب فروشگاه مد نظر شما کیست و اینکه چه شکایاتی درباره آن فروشگاه ثبت شده است.
البته باید دقت کنید که تنها از عکس این مجوز استفاده نشده باشد، و لینکی به صفحه اطلاعات وجود داشته باشد.
سایر مجوزها مانند رسانه‌های دیجیتال (ساماندهی) نیز می‌توانند به شما این اطمینان را بدهند که برای خرید از کسب و کار مورد نظر ریسک کمتری وجود دارد.
سایر موارد مانند پروتکل Https نیز می‌تواند به شما کمک کند که کسب و کار به امنیت اطلاعات اهمیت می‌دهد یا خیر.
 
مجوزهای رسمی ثبت شده برای فروشگاه های خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را بررسی کنید
 
فراموش نکنید که این موارد را نیز مورد بررسی قرار دهید.

از تخفیفات بهره مند شوید

همه ما به دنبال این هستیم که محصولات مورد نظرمان را با قیمتی مناسب تهیه کنیم.
خصوصا اگر این قیمت مناسب از طریق تخفیف بدست بیاید.
فروشگاه‌های لوازم بهداشتی و آرایشی متنوعی وجود دارند که تخفیفات بسیاری به مشتریان ارائه می‌کنند.
ما در این دسته بندی فیلتری ایجاد کرده‌ایم تا شما بتوانید فروشگاه‌ها را بر اساس تخفیفات مشاهده کنید. از طریق بخش فیلتر بالای صفحه می‌توانید گزینه تخفیف را انتخاب نمائید.
همچنین می‌توانید از طریق خود وب سایت و شبکه‌های اجتماعی نیز به کدهای تخفیف فروشگاه‌ها دسترسی پیدا کنید.
علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق سایت‌های تخفیفات گروهی به پیشنهادهای ویژه دسترسی پیدا کنید. این سایت‌ها را نیز در نت چین به شما معرفی کرده‌ایم که با توجه به نیاز خود می‌توانید از آنها نیز استفاده نمائید.

از فروشگاهی خرید کنید که تضمین بازگشت وجه می‌دهد

بنا به هر دلیلی بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که تضمین عودت کالا و بازگشت وجه ارائه می‌کند.
ممکن است محصولی را به اشتباه خریده باشید. یا اینکه کالای ارسال شده برای شما به انتهای تاریخ مصرف خود رسیده و نمی‌توانید به صورت کامل از آن استفاده کنید.
از این موارد در خرید محصولات بسیار وجود دارد و بهتر است که شما قبل از خرید، از بازگشت وجه مطمئن باشید.
البته بهتر است که مطمئن شوید چنین چیزی که در وب سایت حک شده واقعیت داشته باشد.
عموما شرکت‌های طراحی سایت با توجه به درخواست کارفرما این تضمین‌ها را در وب سایت درج می‌کنند. اما اینکه به چنین گفته‌هایی عمل شود، هیچ اطمینانی وجود ندارد.
به همین خاطر است که در این صفحه گفتیم موارد دیگر را نیز در نظر بگیرید.

بهترین فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی را در این دسته بندی به شما معرفی کرده‌ایم. شما این امکان را خواهید داشت تا با مراجعه به صفحه هر فروشگاه، اطلاعات منحصر بفرد مورد نظرتان را دریافت کنید. نظرات ثبت شده را بخوانید و بسیاری موارد دیگر.
در ادامه 10 مورد از فروشگاه‌های معتبر را به شما معرفی می‌کنیم:
  1. موتن رو
  2. خانومی
  3. روژا شاپ
  4. روبان
  5. روژه
  6. میس و مستر
  7. تکسو
  8. نیروان
  9. هفتاد رنگ
  10. فروشگاه سفیر

منبع: سایت خرید لوازم آرایشی

معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 137 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 18:23

چرا باید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنیم؟

شاید مطرح کردن این سوال به جا نباشد؛ اما باید بدانید که کاملا مهم است.
برخی از کارفرمایان محصول یا خدمات عالی دارند. سوال اصلی آنها همواره این است.
"محصول من خودش دیگران رو جذب می‌کنه و لازم نیست براش هیچ کاری انجام بدم."
باور کنید که به سیستم‌های متنوعی احتیاج دارید تا محصول یا خدمات شما به خوبی توسط بازار مورد نظرتان شناخته شود.
 
چرا باید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنیم؟
 
همچنین فقط به خوب بودن محصول تکیه نکنید. محصولات خوب زیادی وجود داشتند که تمامی آنها از دور خارج شدند. مانند بلک بری، اینترنت اکسپلورر، ماشین‌های تایپ و …
بروز ماندن و توجه به نیاز مشتریان نیز مهم است، اما این موارد نیز مهم‌ترین موضوع نیستند.
احتمالا درست متوجه شدید که مهم ترین موضوع این است که کسب و کار شما باید بفروشد.

شما باید بفروشید

کسب و کار شما اگر نفروشد، کسب و کاری جایگزین شما خواهد شد که فروش مناسبی دارد.
لزوما فروش بالا مربوط به داشتن محصول یا خدمات خوب نیست.
احتمالا ری کراک بنیان گذار رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد را می‌شناسید.
به نظر شما آیا او بهترین همبرگر جهان را تولید کرد؟ خیر. خیلی افراد دیگر غذاهایی به مراتب خوشمزه تر از او و تیم او درست کرده‌اند.
اما مک دونالد محبوب‌ترین و البته پرفروش ترین رستوران زنجیره‌ای دنیاست! برای اینکه آنها می‌دانند چگونه بفروشند.
اگر از مشتری خود مراقبت نمی‌کنید، رقیب شما این کار را می‌کند.
باب هوئی 
بنابراین یکی از اصلی ترین دلایل معرفی کسب و کار خود به دیگران افزایش فروش است. که این امر نقش مهمی در بقای بیزینس شما ایفا می‌کند.

بهترین روش های معرفی کسب و کار

در ادامه بهترین روش‌های معرفی کسب و کار را به شما معرفی می‌کنیم تا شانس مناسبی برای جذب مشتری و فروش داشته باشید.
فراموش نکنید که هرچه بیشتر این کار را انجام داده و به آن اهمیت دهید، میزان موفقیت شما نیز افزایش خواهد یافت.

ثبت رایگان کسب و کار در نت چین

در صورتی که یک وب سایت داشته باشید ما به صورت رایگان به شما این امکان را می‌دهیم تا آن را به مشتریان بالقوه خود در زمینه کاری خود معرفی کنید.
در حال حاضر، در زمینه‌های متنوعی همچون فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاه‌های لباس، شرکت‌های طراحی سایت، سایت‌های دانلود فیلم و سریال و بسیاری زمینه‌های دیگر فعال هستیم.
شما می‌توانید از بخش کسب و کارها تمامی دسته بندی‌ها را مشاهده نمائید.
با ایجاد پروفایل کاربری می‌توانید کسب و کار خود را به کاربران اینترنتی معرفی کنید. و شانس خود برای جذب مشتری را افزایش دهید.
این امکان را خواهید داشت تا اطلاعات مورد نظرتان مانند شماره تماس، آدرس وب سایت، آدرس شبکه های اجتماعی، تخفیف‌ها، رزومه کاری و … را به مشتریان بالقوه خود ارائه کنید.

پیشنهاد ویژه برای معرفی کسب و کار

ما در نت چین یکی از بهترین روش‌های معرفی کسب و کار را برای شما درنظر گرفته‌ایم.
تبلیغ هدفمند.
به عنوان مثال، اگر در زمینه سایت‌های خرید کتاب فعالیت دارید، می‌توانید با تبلیغ شانس خود برای دیده شدن را افزایش دهید.
در این دسته از Netchain بیش از 100 وب سایت به شما معرفی کرده‌ایم. و ممکن است کسب و کار شما در صفحات پایین قرار داشته باشد و شانس کمی برای دیده شدن داشته باشید.
بنابراین پلن‌های تبلیغاتی ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید شانس مناسبی برای معرفی کسب و کار خود داشته باشید.
با پرداخت هزینه مقرون به صرفه در جایگاه بالایی در دسته بندی کاری خود قرار خواهید گرفت. و نحوه نمایش بیزینس شما نیز نسبت به سایر نتایج تغییراتی خواهد داشت.
علاوه بر این موارد، اگر رویداد یا اونت محبوبی در کسب و کار شما ایجاد می‌شود، می‌توانید از پلن اونت نیز استفاده نمائید.
به عنوان مثال، در همین زمینه کتاب، به صورت سالانه جشنواره کتاب برگزار می‌شود که برای آگاهی کاربران امکان استفاده از اونت رویداد در نت چین وجود دارد.
برای استفاده از امکانات ویژه پیشنهاد می‌کنیم از صفحه هزینه تبلیغات سایت بازدید نمائید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

تفاوتی ندارد کسب و کار شما اینترنتی است یا سنتی. در هر صورت، شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنند تا خود را به مشتریان بالقوه معرفی کنید.
کافیست فعالیت مستمری در این شبکه داشته باشید و به معرفی خدمات یا محصولات خود بپردازید.
 
فعالیت در شبکه های اجتماعی برای معرفی کسب و کار
 
قبل از شروع فعالیت بهتر است استراتژی خود را مشخص کنید. و همچنین حدس بزنید که مشتریان بالقوه شما در کدام شبکه‌ها و عموما در چه زمان‌هایی فعال هستند.
به این ترتیب می‌توانید پیام خود را به صورت شفاف به آنها برسانید.
لازمه این کار تحقیق و آزمایش می‌باشد.
به عنوان مثال، لینکدین که یک شبکه اجتماعی کاری است، یکی از مناسب ترین شبکه‌ها برای معرفی کسب و کار به شمار می‌رود.
شما می‌توانید یک پیج کاری در این شبکه راه‌اندازی کرده و محتوای خود را به مخاطبین مورد نظر ارائه کنید.
به عنوان مثال دیگر، اگر شما در زمینه فروش لباس فعالیت دارید، لینکدین نمی‌تواند شبکه مناسبی برای معرفی محصول شما باشد. بنابراین شبکه‌های مناسب شما شامل اینستاگرام، پینترست، تلگرام و … می‌باشد.
در صورتی که با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و مدیریت آنها آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کنیم از شرکت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی که در نت چین آنها را معرفی کرده‌ایم ارتباط برقرار کنید.

از دوستان و آشنایان خود آغاز کنید

اگر خیلی اهل فعالیت‌های اینترنتی نیستید و یا اینکه خیلی از کسب و کار خود مطمئن نیستید، ابتدا با دوستان و آشنایان خود شروع کنید.
محصول اولیه خود را به آنها معرفی کنید. شما نسبت به آنها شناخت دارید و راحت‌تر می‌توانید به آنها بگویید که محصول یا خدمات شما چه مزایایی برایشان به همراه دارد.
اگر محصول یا خدمات جدیدی ایجاد کرده‌اید که نسبت به آنها مطمئن نیستید، اعضای خانواده و دوستان می‌توانند در این شرایط به شما کمک کنند. از کسب و کار خود با آنها صحبت کنید و اگر علاقه‌مند بودند پیشنهاد سرمایه گذاری یا خرید محصول خود را به آنها ارائه کنید.
در اکثر مواقع با موافقت آنها مواجه خواهید شد. مخصوصا اگر با اعضای خانواده خود در این باره صحبت کنید. عموما پدر یا مادر شما با شما موافقت می‌کنند. و در صورت عدم موافقت نیز، نظرات ارزشمند و مناسبی دریافت خواهید کرد.
 
قبل از معرفی کسب و کار آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید
 
این نظرات به شما کمک می‌کند تا در محصول خود تغییراتی اعمال کنید تا بهتر از همیشه شود.
فراموش نکنید که کسب و کار شما برای بقا به فروش نیاز دارد. بنابراین خجالت را کنار گذاشته و از آنها درخواست کنید که محصولات شما را بخرند.
همچنین بسیار مهم است که از نظراتی که دریافت می‌کنید استفاده ارزشمندی داشته باشید.
ممکن است بشنوید: "هی، محصول تو آشغاله"، "مزخرفه" و از این قبیل موارد.
سعی کنید سریع جبهه نگیرید و به این بیندیشید که چرا همچین حرفی میزنن؟ و چه کاری انجام بدم تا این برچسب از محصولاتم برداشته بشه؟
اگر این کارها را انجام دهید، نتایج فوق‌العاده‌ای در انتظار شما خواهد بود.

تبلیغات در شبکه‌های متنوع

تبلیغات باعث میشه محصول یا خدمات فروخته بشه.
همچنین باعث افزایش آگاهی از برند و معرفی کسب و کار نیز خواهد شد.
بنابراین استفاده از تبلیغات متنوع یکی از اصلی ترین راهکارها برای افزایش فروش و آگاهی از برند خواهد بود.
مزیتی که ما در نت چین برای شما فراهم کرده‌‌ایم. اما اگر می‌خواهید در زمینه معرفی کسب و کار خود موفق باشید، فراتر از یک یا دو مورد بروید.
اگر بودجه بالایی در اختیار دارید، چندین کمپین تبلیغاتی همزمان اجرا نمائید و تاثیر آنها در کسب و کار خود را مشاهده کنید. مانند تبلیغات ویدیویی در سایت‌های پربازدید و حتی در تلویزیون.
اگر بودجه محدودی دارید بهتر است تبلیغات اینترنتی را معیار اصلی خود قرار دهید.
 
مثالی از تبلیغات گوگل و تاثیر آن در معرفی کسب و کار
 
به عنوان مثال، تبلیغات گوگل به شما کمک می‌کند تا در صفحه اول این موتور جستجو نمایش داده شوید. زمانی که کاربران کلمه کلیدی مورد نظر شما را جستجو کرده و روی آن کلیک کنند، شما باید برای این کلیک هزینه‌ای بپردازید. در صورتی که روی نتیجه شما کلیک نشود نیز هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود.
پیشنهاد: برای استفاده از تبلیغات گوگل با شرکت‌های تبلیغات گوگل ارتباط برقرار کنید.
همچنین می‌توانید از سایت‌های تبلیغات بنری و کلیکی استفاده نمائید که میزان ترافیک وب سایت شما را افزایش می‌دهند.
در این شرایط تبلیغات شما در پربازدیدترین وب‌سایت‌های ایرانی نمایش داده خواهد شد. همانند تبلیغات گوگل، در این شیوه نیز بر اساس کلیک روی تبلیغ، هزینه‌ای از پنل شما کسر خواهد شد.
یکی از مزایای مناسب تبلیغات اینترنتی در ایران این است که می‌توانید با بودجه اندک شروع کنید.

استفاده از شعار به یادماندنی و جملات تبلیغاتی تاثیر گذار

تا به حال فکر کرده‌اید که برخی از نام‌هایی که ما روی محصولات می‌گذاریم، نام برندهای آن محصولات است؟
به عنوان مثال، ریکا. ریکا یک مایع ظرفشویی است که عموم مردم وقتی می‌خواهند مایع ظرفشویی بخرند نام ریکا را به زبان می‌آورند. در صورتی که قصد خرید مایع ظرفشویی را دارند.
یا به عنوان مثال دیگر، کلینکس. این اولین دستمال کاغذی جهان است که در سال 1924 تولید شد. نه تنها در ایران، بلکه در برخی از کشورها دستمال کاغذی با نام کلینکس شناخته می‌شود.
این موارد تنها بخشی از ساخت برندهای فوق‌العاده به شمار می‌روند.
بنابراین می‌توانید با شعارهای به یادماندنی و جملات تبلیغاتی تاثیر گذار، کسب و کار خود را به مشتریان بالقوه‌تان معرفی کنید.
انتشارات روزنه، یکی از کمپین‌های جالب را در کشورمان ایجاد کرده که برای افزایش سطح کتاب خوانی است. این کمپین به این اشاره دارد که:
"کسی تنهاست که کتاب نمی‌خواند".
نمونه‌های دیگری نیز از شعارها و جملات تاثیر گذار وجود دارد.
اما چیزی که باید درباره آنها بدانید، این است که فروش کسب و کار شما را افزایش می‌دهند. و اصلی ترین وظیفه آنها معرفی کسب و کار شما و افزایش آگاهی از برند می‌باشد.
برای مثال دیگر می‌توان به ازکی اشاره داشت. با اجرای کمپین‌های متنوع هرگاه در صبحت‌هایمان از کلمه ازکی استفاده می‌کنیم به صورت ناخودآگاه به یاد این برند می‌افتیم.

فقط به دنبال برطرف کردن نیاز کاربران نباشید، مفید واقع شوید

به یاد داشته باشید که همیشه برطرف کردن نیاز کاربران نمی‌تواند گزینه مناسبی برای معرفی کسب و کار شما باشد.
عموما خدمات و محصولات با توجه به نیاز بازار ساخته می‌شوند. اما همیشه نمی‌توان با توجه به این اصل اقدام کرد.
به عنوان مثال، فروشنده خودرو را درنظر بگیرید که قصد دارد به یک مرد میان‌سال که خودرو قدیمی را می‌راند، ماشینی نو بفروشد. اما آن مرد پاسخ می‌دهد که آن ماشین برای پدربزرگ مرحومش است و خاطرات زیادی از آن ماشین دارد. به این ترتیب، با قصد برطرف کردن نیاز آن مرد، به نوعی به او توهین نیز شده است!
مفید واقع شدن بسیار اهمیت دارد.
در مثال بالا، فروشنده خودرو می‌تواند به جای تعویض خودرو، گزینه‌های جذابی مانند بهتر کردن اتاق، تعویض صندلی‌ها و راحت‌تر شدن آنها و به این قبیل موارد اشاره کند.
می‌خواهید میزان فروشتان را بالا ببرید؟ از فروختن دست بکشید، به جای آن کمک کنید.
دارن هاردی
بنابراین تلاش کنید با معرفی کسب و کار خود مفید واقع شوید و به مشتریان بالقوه خود کمک کنید. در صورتی که این کار را انجام دهید، فروش به خودی خود صورت می‌گیرد.
معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 18:19